09 March 2011

0
memberi comment

hey!!whoots..whoots..!!i'm new here..(^_^)v

Views
its me..misz fafyna...
  • hey..i'm fafyna..who are u??ur name pliss..huhu 
  • still baru lagi meyh..xtaw cgat gune blog ni..sape2 asew dye th teror..teach me ya..be my teacher..huhu..=p
  • hurmm..i'm still young..going to 19th  soon!!(30/9) jgn lpe bg hadiah taw..hehe..
  • my status??...already taken meyh..wanna know who my dear soulmate??huhu..i will told u later..hehe..
  • nw..i'm still study..ambk fom6 je..huhu..hop i will get the best in my STPM..good luck for all STPM candidate..!!wish me luck too oke..huhu
i think..tht enough..wanna know more about me??just ask by me la..aiyark!!ssah ka??jgn la sombong cgt..huhu..oke!!<3

maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

No comments:

Post a Comment