18 March 2012

0
memberi comment

aku kembali lagi

Views
taarrraaaa!!!!!tekejut x??hehe...saje gedik2 haa..nk wat org tekejut...cnfrm org kate aku gile..cos dok tkejutkn org kt blog..hampeh betol aku nii..ahahha...gile2 lame aku xupdate blog aku yg tungang langgang nii..dah macam keadaan di Jepun semase dilanda TSUNAMI tuuhh..hehhe....perghh!!rindunye...haa...korg rindu aku x??cakap yee!!sblum aku tembak ngn pistol kang!!bannkk!!bankk!!!pade yg xrindu aku..(skati jee pmpuan nii nk pakse org rindu dye)...skrang aku sudah memiliki khidupan yang baru..bkn lagi sbgai pelajar sekolah..tpi pendidik..tugasku adelah mendidik anak2 bangse utk menjadi orang yg berpendidikan suatu mase kelak..yang diberi gelaran sebagai GURU...warh!!semangat tol!!hukkhukk..pdahal..guru tadika jee...tpi..aku tetap bangge ngn ape yg aku lakukan...xsume org bolehkn..??tol x?actualy ni cume utk smntare..sblum aku prgi mlanjutkan bpelajaran yg lbih tnggi lgi...Insyallah...
oke!!about khidupan dlm percintaan aku pula....jengg!!jengg!!!ahahaha..sibuk jeww ciik kiah..n cik melah nk taw cite akuu..nk gossip laa tuu..heheehe...
now aku masih lagi bersama ngn Mr.Elmo aku yang tercinta..Alhamdulillah...hbugan kami kekal shingge ke hari ini..event bnyak dugaan n hlangan yang aku harus tempuhi bersamanya....guys!!korg doakan agar hubungan kami berkekalan k...Aminn...thanks kpade yg sudi mendoakan..may God bless all of u..=)
Now!!about family..??everything its alright!!!happy ngn family aku...kiteorg sntiase bsame2....adik2 aku un da mkin dewase...btw...adik aku yang last skali....yg kami gelarkan sbgai 'baby' merupakan ank murid aku...aku mngajar dye...dye sorg budak yang bijak!!im proud with u my lil bro...!!
About rkan2??evrything is oke!!wlau ade yg tikam belakang..yang pergunekan aku..but its oke...biar Tuhan yg membalasnye..aku tak nk fikir pasal ko lgi..whai shabat2 terbaikkk!!!
n pade peeps yg terbaik dari ladang!!!!korg memang superb dlm ati aku!!!sayang korg....korg buat hari2 ku penuh warne warni...bgaikan pelangi...wahh!!begitu laahhh!!!

oke all!!i think its enough for today..aku akn postkn lebih bnyak cerite tntang khidupan aku slepas ini...just wait..i'll be back..pade yg xberminat..dpersilekan....lalu..aku tak halau..n x membenci..tak termaktub dalam lembaga perundangan Malaysia bersalah jike tidak suke blog org..ahaha...:))
maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

No comments:

Post a Comment