18 June 2012

0
memberi comment

love make me crazy n abnormal...

Views
          Assalamualaikum n salam sejahtera pade sume bloggers....
di sini jugak aku nak ucapkan selamat menyambut israk mikraj n Happy Father's Day kepade mereka yang mnyambutnye...

mesti korg pg celebrate father's day ngan ayah korg rite?beruntung ayah korg dpt anak yg baek....
aku pulak??ahaha..ckup la bagi hadiah aje..x celebrate pun..lagipun kteorg pg balik kmpung....tgah mlm smlm smpai sini...btw hari ni aku cuti...sesetengah ngeri cuti hari ni..mnyambut israk mikraj....yang draikan oleh umat islam...

Happy Father's day to Ayah.. Azman bin Mazlan n my papa Mohd Zuzmin bin Jaafar...i have a great fathers..
actualy aku sedih sgat,,,sperti yang aku postkan pde entri before ni...aku ade ckap psal Mr.Elmo rite??....sampai skrang dye still lgi x contact aku,,patutkah,,,aku yg mulekan conversation ngn dye??tpi selame ni stiap kali ade mslah,,mang aku yang mulekan..nmpak cm aku pulak yang brie2 pkir psal dye.tpi dye....hurmmm...2 hari x contact..great.!!!!,.aku suke sgat...aku mkan hati ngan sikap dye,,,rase mcam hati dye da berubah..sayang dye pade aku da kurang...
adekah dye memang da bosan dgan aku??atau dye angap aku skrang ni cume beban dye saje??hurmm...klau benar...aku akan prgi dri hidup dye...aku rase..aku xde pun,,dye still boleh teruskan life dye..tapi......aku???hurmm,.......hanye Allah S.W.T yg tahu..mcam orang gile aku...stiap saat aku tgk phne,,kpale aku stiap saat pkir psal dye..ape dye buat,,dah mkan ke??sihat ke?ade msalah ke tak?hurmm...tpi..dye??adekah dye pkirkan yg same??hurmmm........aku tak tahu ape lagi patut aku buat..terlalu bnyak yg aku simpan...hati aku terluke...tpi aku diam saje...nak mnanges?hurmm..da xmampu nk kluarkn lagi air mate aku ni...cume mnanges dlm hati..hurmm,,,aku rindu dye....




maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

No comments:

Post a Comment