09 November 2012

0
memberi comment

Selamat Tinggal Murid-Murid ku...

Views
Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua......

dah terlalu lame aku tak kemas kini blog ni...al maklum lah...semenjak sudah ada comitment dengan kerja aku sebagai seorang guru ni...lagi2 dhujung tahun ni..terlalu banyak kerje harus diselesaikan..
dalam kesibukkan aku dalam kerje..aku rase sedih jugak...kenape??haa..sebab aku terpakse melepaskan anak2 murid aku yang aku amat2 sayang...cuti sekolah hjung tahun sudah bermula...so aku tak dapat berjumpa dorang lagi..yang berumur 3-5 tahun tuh insyallah pasti aku akan bertemu lagi di tahun hadapan..tapi bagi yang berumur 6 tahun tuh...diorang akan melangkah ke sekolah rendah pada tahun hadapan..

aku pasti rindu dengan teletah n gelagat dorang nanti..time aku bersedih diorang la penghibur aku...begitu juga bila aku sakit..ahahha..diorang betul2 caring dengan aku..kalah Mr.Elmo ...ahahhaa..(sayang jangan jeles tau..)..tapi kanak2..tahu jela..kadang2 buat kite pusing kepale jugak...bile datang kerenah n nakalnye tuh..tak terkawal kadang2 tuh..time tuh..singe mengaum laa... auuummm!!!auuuuummmm!! HaHa.. teacher lyana jadi singe,,,

walau ape pun..dorg memang the best...pandai2...kalah time aku kecik2 dulu..hehe...



<------- Graduation day...get ready nak ambik hadiah....senior class..




<------Haa!!!yang sebelah aku tuh name die Chandrahaasan...die lah anak murid paling nakal dalam class..aka sekolah...tapi die suke buat aku tegelak..die cakap aku cikgu yang paling die sayang..ahaha..(chandru..teacher also love you..)









<----- Children day's celebration..
macam2 kerenah..tapi diorang happy sangat..ahaha...aku pun tergelak aje tengok dorang time tuh..





<------nih pulak aktiviti time lepas exam..aka before cuti..diorang buat card Happy Deepavali...creatif anak murid aku ni..hehe..(aku yang kene lukis untuk diorang)

nih laa..video yang aku rakam..ahaha....sorry kalau korang sume pening kpale tgok..ahaha...nih time Children day's...suke dorang dapat menari..hehe..
maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

No comments:

Post a Comment