07 April 2012

2
memberi comment

sume di luar jangkaan aku

Views

hye sume!!watpe pade mlm weekend ni??anda sehat?saye sehat..huhu...
tetibe pulak rajin nak post entri mlm nii..yela..ati tgah berbunge2 nii..ahahaaha...actualy agak terkejut pun ade n sukar nak percaye...sebab ape??korang nak taw??haa..nii..aku nak cite laa nii..duk diam2 depan pc or lappy masing2..bace betul2 yee..hayati sikit...aeh!bukan Hayati anak pak Ali jual guli tuu..adoyai..maksudnye dalami cerite nii..haa..bgtu...(bajet cam story bagus sgt pdhal gosip lebih)huhu...merapu laa aku nii...huhu..sorry wlau bukan bulan raye utk mintak maaf..oke...ngee..peace!! (^^,)v
actualy ptg tadi aku on9..chat laa ngn mmbe aku sorg nii..mmbe time skola dulu..kteorg nii name lbih kuang..tpi pngai xsame n xla rpat sgt un..just pnah laa gak dulu aku msuk ptandingan memsak bsme2..dye partner aku..dapat laa piale naib juare..cos last2 mnit kteorg tkar rsepi..then cot cet,cot cet pcl life msing2 skrang....then dye bgtaw aku yg mmbe aku sorg nii da betunang..sriusly aku mcm xpercaye jee..n ak cm xpcye juga rmai mmbe2 aku dah berkahwin...aku rase mcm baru smlm aku ngn dyeowg nii bersame2 kat skolah..tp..dah jodohkan..Allah yg mnentukan sgale2nye...tiade yang mustahil bagiNya...ape2 pun aku maw ucapkan CONGRATES to all of u...Smoge bahagia hnge ke akhir hayat..Insyallah...Aminn...
Haaa!!second things yang buat aku sukar nk percaye...dalam sedar xsedar aku n Mr.Elmo dah bersame hampir 2 taun dah...Alhamdulillah..aku bersyukur sngat...hbungan kami kekal hingge ke hari nii..n aku bhrap hbgan ini hngge ke akhir hayat aku..Insyallah..krane aku sngat cintekan dye...aku xpnah syg orang bgini..dulu aku bkn laa jnis yg setia..aku boleh dkatekn sbgai PLAYER la jugak,,,xckup ngn sorg..but since aku ngan Mr.Elmo dgn sndrinye aku brubah mnjadi org yg pling SETIA pde cinte...rmai yg x percye...cos nii bkn aku yg dulu..aku da brubah...krane Mr.Elmo..dye laa org yg mampu mlmbutkn hati aku....mesti korg xpercayekn??tpi ni laa knytaan..bg aku xde lagi llaki yg mampu tndingi Mr.Elmo ...aku hrap ksetiaan aku nii jugak dblas dgan ksetiaan..andai tdak..aku pasrah saje..mungkin tuh lumrah khidupan yg dpgil sbgai KARMA ....bile kite permainkan org tuh jugak laa yg kite dpat..tp aku xmahu bgtu..ak xbole xde Mr.Elmo dsisi aku..biarlah org mahu kate aku nii ape skalipun..cos dorg bkn dtmpat aku..n dorg x tahu rasenye bgaimne....namu aku tahu Mr.Elmo bkn bgtu orgnye...setiap saat aku n dye aku rase mcm aku org yg pling bertuah kat ats dunie nii..cos xmudah utk org fham n acept ngn pgai aku yg xmnentu nii..event mam skalipun...Mr.Elmo slalu mngalah ngn aku xkire ape pun pkarenye tuu..xsume org bole bgtu..btul x??bkn laa ak nk membanggekn dye..tp tuh laa yg ade pde dri dye..yg trime aku dgan seadenye..(thanks syg..cos buat hari2 mkck mcm plangi yg berwana warni,,I love You)
hurmm ok laa...aku nk focus mcg ngn hubby aku yg tsyang...rindu sngat kt dye..wlau shari dye pg ke perlis ..nmun aku asew cm tlalu jauh aku ngn dye hnge mnimbulkn rase rndu sprti 1 abad lamenye xjmpe...(bajet cam tiap2 ari plak aku jmpe dyekn.)warhh!!ayat falsafah lagi..hehehe
k laa..sblum ag bnyak mnde merapu aku ckp...good night n happy weekend for all..sayang korg jugak..!!

maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

2 comments:

zzralara said...

weh x moh letak pic aku ke ? hehehehe gurau saje meyh

fyna said...

mang aku maw letak pic ko la..ak nk mntak ko..bile ak on9 ko yg xde..acano..

Post a Comment