08 April 2012

0
memberi comment

weekend yang HOT!!

Views
hye sume!!! tgah buat ape tuu??aku tgah rehat2 ddpan pc..smbil mlihat blog nii..huhu..cuace yang sgat pnas...dlm kotak fkiran aku cume stu perkataan "tutti frutti" yang sgt..cool n so nyummy!!klau laa dpat...mang terbaikk!!!sjuk jee rse...
 begini laa yang ku bayangkan...didepan ku,,terdapat bold tutti frutti mngikut kmahuan bpe bnyak yg dmahukan..huhu..blink blink mate..
then plih tutti frutti yang mnjadi plihan.n fav aku ialah CHOCLATE + COOKIES kbiasaannye..

haa...siap disi kdalam bold td..then kte tmbahkn campuran yang kite nk..sume tlah dsediekan..
mang superb klau kite mixkan smthing yang kte suke..aku slalunnye letak chip choclate,,oreo cookies,,mashmellow n choclate syrup...terbaikk!!!
warhh!!mang mngidam giler nii..nak ssgat laa!!!
haa!!mcmni laaa...ahaha..seriusly aku mang suke makan tutti frutti,,lagi2 pula time2 pnas mcmni..mang sgat2 mnyelerakan...kn best klau sblah rumah aku atau dkwasan yg bhmpiran umah aku nii de tutti frutti..cnferm tiap2 ari ak pg sane..ahahahahahaha
xde ke ssape nk blnje or kate maw ajak aku g mkn tutti frutti skrang nii..nyumm,,nyumm
maaf andai entri ini merapu,sile comment(^^,)v

No comments:

Post a Comment